شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

روش شبکه بولتزمن یک روش دینامیک سیالات محاسباتی است که در سالهای اخیر توجه بسیاری از پژوهشگران داخلی را به خود جلب نموده است. تا حدی که در این مدت پایان نامه و مقالات متعدی بر مبنای این روش محاسباتی منتشر شده و در حال انجام می‌باشد. ولی با توجه به ارتباط محدود میان دانشجویان مهندسی مکانیک سیالات و تبدیل انرژی، اخیراً کیفیت مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی در زمینه‌ی روش شبکه بولتزمن به شدت پایین آمده و به نوعی حالت سکون رسیده است. زیرا هر یک از دانشجویان برای انجام پروژه خود از صفر شروع کرده و با توجه به زمان محدودی که دارد، نمی تواند کار مطلوب و درخور توجهی را به سرانجام برساند. گردانندگان این وبلاگ امیدوارند که با ارائه تجربیات و کدهای شخصی خود به دیگر دانشجویان از اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری کرده و تأثیری هر چند ناچیز در جهت رشد کیفیت پایان نامه ها و مقالات روش شبکه بولتزمن داشته باشند.

بایگانی

تجربه نشان داده است که کتاب مبانی شبکه بولتزمن و کاربردهای آن در مهندسی تالیف آ آ محمد، بهترین منبع یادگیری روش شبکه بولتزمن برای دانشجویان کارشناسی ارشد می‌باشد. در این کتاب با پرهیز از ذکر جزئیات، سعی شده است که به ساده‌ترین روش ممکن و با بازده بالا، مبانی اولیه این روش به مخاطبان آموزش داده شود. همچنین کدهای آخر این کتاب و مثال‌های آورده شده در این کتاب، می‌تواند مرجع خوبی برای شروع برنامه نویسی شبکه بولتزمن باشند. البته که کدهای آخر این کتاب خالی از اشکال نیستند و بهتر است تنها به عنوان یک راهنما به آنها توجه شود.

پیشنهاد می‌شود که خواندن این کتاب را از ابتدا شروع نموده و تمام مسائل را از ابتدا شروع به حل و کدنویسی نمایید. به این امر توجه داشته باشید که اگر از ابتدا سراغ مسائل دوبعدی بروید ممکن است دچار سردرگمی شده و عمق مسئله را درک نکنید. در اینجا لینک دانلود این کتاب قرار داده شده است.

                                                                                            دریافت
                                                                         حجم: 1.89 مگابایت

تجربه نشان داده است که مطالعه کتاب مبانی شبکه بولتزمن و کاربردهای آن در مهندسی تالیف آ آ محمد، اگرچه شما را به سرعت(در برخی موارد کمتر از یک هفته) تبدیل به یک برنامه نویس شبکه بولتزمن می‌کند ولی شاید لازم باشد که کمی بیشتر در مورد مفاهیم این روش، اطلاعات داشته باشید. برای این منظور کتاب مدلسازی به روش شبکه بولتزمن تالیف سوکاپ، خصوصاً برای دانشجویان دکتری پیشنهاد می‌شود.

                                                                                          دریافت
                                                                         حجم: 3.3 مگابایت

اخیرا کتاب دیگری با عنوان روش شبکه بولتزمن و کاربردهای آن در مهندسی تالیف شوو منتشر شده است. کدهای آخر این کتاب در یادگیری مدل زمان آسایش چندگانه بسیار مفید است.

                                                                                          دریافت
                                                                       حجم: 4.17 مگابایت

با درج نظر، از تجربیات خود در یادگیری روش شبکه بولتزمن بگویید.


                                                                    
 

نظرات  (۴)

عالیییییی

ممنون🥰🥰🥰 

 تشکر بابت قرار دادن لینک کتاب مبانی شبکه بولتزمن و کاربردهای آن
پاسخ:
خواهش میکنم امیدوارم مفید باشه
سلام 
خیلی خیلی ممنون بابت اطلاعات و کتاب هایتان
با تشکر و سپاس بابت قرار دادن لینک کتاب مبانی شبکه بولتزمن و کاربردهای آن در مهندسی تالیف آ آ محمد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی