شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

روش شبکه بولتزمن یک روش دینامیک سیالات محاسباتی است که در سالهای اخیر توجه بسیاری از پژوهشگران داخلی را به خود جلب نموده است. تا حدی که در این مدت پایان نامه و مقالات متعدی بر مبنای این روش محاسباتی منتشر شده و در حال انجام می‌باشد. ولی با توجه به ارتباط محدود میان دانشجویان مهندسی مکانیک سیالات و تبدیل انرژی، اخیراً کیفیت مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی در زمینه‌ی روش شبکه بولتزمن به شدت پایین آمده و به نوعی حالت سکون رسیده است. زیرا هر یک از دانشجویان برای انجام پروژه خود از صفر شروع کرده و با توجه به زمان محدودی که دارد، نمی تواند کار مطلوب و درخور توجهی را به سرانجام برساند. گردانندگان این وبلاگ امیدوارند که با ارائه تجربیات و کدهای شخصی خود به دیگر دانشجویان از اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری کرده و تأثیری هر چند ناچیز در جهت رشد کیفیت پایان نامه ها و مقالات روش شبکه بولتزمن داشته باشند.

بایگانی

با گذشت نزدیک به یک سال از راه اندازی وبلاگ شبکه بولتزمن، مطالبی مقدماتی و بعضاً کدهای ساده ای در این وبلاگ قرار گرفت. که با توجه به تخصصی بودن موضوع وبلاگ، بازخورد آنها برای بنده رضایت بخش بود.

به همین دلیل برای تشکر از بازدید کنندگان این وبلاگ و همچنین خدمت به جامعه علمی کشور، قصد داریم که در این تاپیک فایل های اجرایی کدهای به نسبت پیشرفته تری را  به همراه راهنمای آنها و به صورت رایگان قرار دهیم.

در ادامه مطلب عنوان و لینک دانلود فایل های اجرایی(فرترن 95) کدهای مذکور قرار داده شده است.

1- مدلسازی جابجایی طبیعی نانوسیالات غیرنیوتنی در محفظه مستطیلی به روش شبکه بولتزمن

2- مدلسازی جابجایی طبیعی نانوسیال به روش شبکه بولتزمن

3- مدلسازی جریان نانوسیال در محفظه با سرپوش متحرک به روش شبکه بولتزمن

4- مدلسازی جابجایی طبیعی سیال غیرنیوتنی با خاصیت توانی به روش شبکه بولتزمن

5- مدلسازی جریان سیال غیرنیوتنی با خاصیت توانی در محفظه با سرپوش متحرک به روش شبکه بولتزمن

لازم به ذکر است که ورژن متن باز (فرترن 90 و 95) تمام این برنامه ها همراه با آموزش خط به خط(نمونه آنها در کدهای دیگر موجود در این وبلاگ قابل مشاهده است) آنها در فروشگاه شبکه بولتزمن ایرانی عرضه شده است.

در آخر اعلام مینمایم که هدف اصلی این وبلاگ و حتی فروشگاه شبکه بولتزمن ایرانی کسب درآمد نیست و از دانشجویان و محققان عزیز خواهشمندیم در صورت عدم توانایی در پرداخت هزینه کدها به ما اعلام نمایند.

                                                                                                                


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی