شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

روش شبکه بولتزمن یک روش دینامیک سیالات محاسباتی است که در سالهای اخیر توجه بسیاری از پژوهشگران داخلی را به خود جلب نموده است. تا حدی که در این مدت پایان نامه و مقالات متعدی بر مبنای این روش محاسباتی منتشر شده و در حال انجام می‌باشد. ولی با توجه به ارتباط محدود میان دانشجویان مهندسی مکانیک سیالات و تبدیل انرژی، اخیراً کیفیت مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی در زمینه‌ی روش شبکه بولتزمن به شدت پایین آمده و به نوعی حالت سکون رسیده است. زیرا هر یک از دانشجویان برای انجام پروژه خود از صفر شروع کرده و با توجه به زمان محدودی که دارد، نمی تواند کار مطلوب و درخور توجهی را به سرانجام برساند. گردانندگان این وبلاگ امیدوارند که با ارائه تجربیات و کدهای شخصی خود به دیگر دانشجویان از اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری کرده و تأثیری هر چند ناچیز در جهت رشد کیفیت پایان نامه ها و مقالات روش شبکه بولتزمن داشته باشند.

بایگانی

در سال‏های اخیر ارزیابی میزان افزایش انتقال حرارت در صورت استفاده از نانوسیالات در سیستم‏های حرارتی، مرکز توجه بسیاری از محققین قرار گرفته است.چرا که پیشرفت‏های جدید در ساخت نانوسیالات مرغوب (100-1 نانومتر) باعث گرایش صنایع به استفاده از نانوسیالات با ضریب رسانش حرارتی و ضریب انتقال حرارت جابجایی بالاتر نسبت به سیالات خالص شده‌‏است. در این نگاره به ارائه خلاصه‌‏ای از مطالعات عددی انجام شده در زمینه نانوسیالات که شامل انواع روشهای عددی تا جدیدترین آنها که روش شبکه بولتزمن است می‌‏پردازیم. روشهای عددی بکار گرفته شده برای مدلسازی نانوسیالات به دو گروه عمده دو-فازی و تک-فازی تقسیم می‏شوند و تفاوت آنها در مرتبه دقت، هزینه محاسباتی و  سطح دشواری کدنویسی است. ولی نتایج حاصل از تمام این روش‏ها بسته به نیاز و امکانات و مهارت کاربر تطابق قابل قبولی با نتایج آزمایشگاهی نشان داده‌‏اند. در ادامه مطلب، ورژن رایگان این سمینار قرار داده شده است.


                                                                         دانلود رایگان پی دی اف سمینار:دانلود


                                                                        دانلود فایل پاورپوینت شو سمینار:دانلود


برای دریافت ورژن کامل این سمینار می‌توانید به فروشگاه مجازی وبلاگ شبکه بولتزمن ایرانی مراجعه نمایید.

نظرات  (۱)

سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی