شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

روش شبکه بولتزمن یک روش دینامیک سیالات محاسباتی است که در سالهای اخیر توجه بسیاری از پژوهشگران داخلی را به خود جلب نموده است. تا حدی که در این مدت پایان نامه و مقالات متعدی بر مبنای این روش محاسباتی منتشر شده و در حال انجام می‌باشد. ولی با توجه به ارتباط محدود میان دانشجویان مهندسی مکانیک سیالات و تبدیل انرژی، اخیراً کیفیت مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی در زمینه‌ی روش شبکه بولتزمن به شدت پایین آمده و به نوعی حالت سکون رسیده است. زیرا هر یک از دانشجویان برای انجام پروژه خود از صفر شروع کرده و با توجه به زمان محدودی که دارد، نمی تواند کار مطلوب و درخور توجهی را به سرانجام برساند. گردانندگان این وبلاگ امیدوارند که با ارائه تجربیات و کدهای شخصی خود به دیگر دانشجویان از اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری کرده و تأثیری هر چند ناچیز در جهت رشد کیفیت پایان نامه ها و مقالات روش شبکه بولتزمن داشته باشند.

بایگانی

در واقع مسئله جریان در یک محفظه مستطیلی با درپوش متحرک یکی از بهترین مسائل برای اعتبارسنجی کدهای عددی می‌باشد. چونکه هم مقالات معتبر فراوانی در این زمینه وجود دارد و هم اینکه به دلیل وجود گردابه‌های خاص در این مسئله، مقایسه مراکز این گردابه‌ها با حل‌های مرجع یک معیار عالی در سنجش دقت کد عددی می‌باشد. در اینجا یک کد بسیار دقیق و با کیفیت برای استفاده محققین گرامی ارائه شده است. که می‌توانید آن را مبنای کار عددی خود قرار داده و توسعه دهید.

در ادامه مطلب یک برنامه مدلسازی جابجایی طبیعی در یک محفظه مستطیلی به زبان فرترن در دو ورژن فرترن 90 و 95 برای استفاده مبتدیان کار با روش شبکه بولتزمن قرار داده شده است. این برنامه در نهایت دقت و با رعایت استاندارهای بسیار سطح بالا تهیه شده است.

                                                                 

                                                          دانلود رایگان فایل‌های اجرایی:دانلود

                                                                             

شاخص ترین ویژگی این برنامه، امکان وارد کردن اطلاعات در یک فایل Input می‌باشد. به نحوی که میتوان اطلاعات ورودی مسئله را با استفاده از برنامه Notepad در فایل همراه با برنامه وارد نمود و بدون دست بردن در متن برنامه حالت‌های مختلف مسئله را بررسی نمود. به این ترتیب دانشجویان کارشناسی و مبتدی هم می‌توانند با استفاده از این برنامه، با کمترین زحمت یک پایان‌نامه ایده‌آل دانشجویی را انجام دهند.


به همراه این برنامه یک فایل راهنما هم قرار داده شده است. این راهنما شامل دو قسمت اصلی است. قسمت اول برای استفاده کسانی است که تمایل به ورود به متن برنامه را ندارند. و قسمت دوم مربوط به توضیح تک تک سابروتین‌ها و بدنه اصلی برنامه می‌باشد. در این قسمت نکات بسیار جالبی و مهمی در مورد برنامه نویسی شبکه بولتزمن گفته شده است به نحوی که حتی حرفه‌ای‌های شبکه بولتزمن هم از مطالعه آن سود خواهند برد.  


توجه: برای اجرای هرکدام از برنامه ها لازم است که ورژن برنامه فرترن متناسب با آن را قبلا نصب کرده باشید. که لازم به یادآوری است که فرترن 90 سریع‌تر می باشد. برنامه‌های فرترن را می‌توانید از اینجا دانلود نمایید.


جهت خریداری ورژن کد باز این برنامه به همراه راهنمای قابل تغییر آن را می‌توانید به فروشگاه رسمی شبکه بولتزمن ایرانی مراجعه نمایید.


توجه: وبلاگ شبکه بولتزمن ایرانی برای کاربران خود بن‌های تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌توانید از اینجا دریافت نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی