شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

روش شبکه بولتزمن یک روش دینامیک سیالات محاسباتی است که در سالهای اخیر توجه بسیاری از پژوهشگران داخلی را به خود جلب نموده است. تا حدی که در این مدت پایان نامه و مقالات متعدی بر مبنای این روش محاسباتی منتشر شده و در حال انجام می‌باشد. ولی با توجه به ارتباط محدود میان دانشجویان مهندسی مکانیک سیالات و تبدیل انرژی، اخیراً کیفیت مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی در زمینه‌ی روش شبکه بولتزمن به شدت پایین آمده و به نوعی حالت سکون رسیده است. زیرا هر یک از دانشجویان برای انجام پروژه خود از صفر شروع کرده و با توجه به زمان محدودی که دارد، نمی تواند کار مطلوب و درخور توجهی را به سرانجام برساند. گردانندگان این وبلاگ امیدوارند که با ارائه تجربیات و کدهای شخصی خود به دیگر دانشجویان از اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری کرده و تأثیری هر چند ناچیز در جهت رشد کیفیت پایان نامه ها و مقالات روش شبکه بولتزمن داشته باشند.

بایگانی

برای ارسال هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا درخواست راهنمایی و مشاوره از فرم زیر استفاده نمایید.

                        

                                                                                                      با تشکر

                                                                                                    مدیر وبلاگ

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.