شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

مشاوره و ارائه پروژه‌های شبکه بولتزمن

شبکه بولتزمن ایرانی

روش شبکه بولتزمن یک روش دینامیک سیالات محاسباتی است که در سالهای اخیر توجه بسیاری از پژوهشگران داخلی را به خود جلب نموده است. تا حدی که در این مدت پایان نامه و مقالات متعدی بر مبنای این روش محاسباتی منتشر شده و در حال انجام می‌باشد. ولی با توجه به ارتباط محدود میان دانشجویان مهندسی مکانیک سیالات و تبدیل انرژی، اخیراً کیفیت مقالات و پایان نامه‌های دانشجویی در زمینه‌ی روش شبکه بولتزمن به شدت پایین آمده و به نوعی حالت سکون رسیده است. زیرا هر یک از دانشجویان برای انجام پروژه خود از صفر شروع کرده و با توجه به زمان محدودی که دارد، نمی تواند کار مطلوب و درخور توجهی را به سرانجام برساند. گردانندگان این وبلاگ امیدوارند که با ارائه تجربیات و کدهای شخصی خود به دیگر دانشجویان از اتلاف وقت آن‌ها جلوگیری کرده و تأثیری هر چند ناچیز در جهت رشد کیفیت پایان نامه ها و مقالات روش شبکه بولتزمن داشته باشند.

بایگانی
تجربه شخصی ما و تجربه آموزش فرترن به چندین نفر، ثابت کرده است که بهترین منبع یادگیری برنامه نویسی فرترن، جزوه معرفی برنامه‌نویسی فرترن 95 است که توسط خود سازنده زبان برنامه‌نویسی فرترن تهیه شده است. این جزوه پر از تصاویر است و به سادهترین وجه ممکن برنامه نویسی فرترن آموزش داده شده است. پیشنهاد می‌شود که از اولین کلمه جزوه شروع نمایید و تمام مثال‌های آن را حل کنید.
شاید در مثال‌های اول فکر کنید که اصلاً فرترن مشکل دارد و یا الکی خطا می‌دهد و ... ولی با تمرین بیشتر به مشکلات خود پی خواهید برد و لذت برنامه‌نویسی را تجربه خواهید نمود. 

                                                                                              دانلود
                                                                    عنوان: IntroductionToFTN95
                                                                            حجم: 421 کیلوبایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی